Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

Okej, vi försöker

Publicerad 2013-10-14 11:26:00 i Allmänt,

Har känt under en längre tid att det vore otroligt skönt att få skriva av sig lite, jag har ju i princip i hela mitt liv alltid tyckt att det varit lättare att skriva än att prata. Nu är jag ingen person som normalt sett är tyst, men jaa ni vet lite svårare saker eller helt enkelt bara min vardag är enkel att skriva ut här.

Då vet jag att det finns några som brukar bli glada när de kan följa mig via internet och få se bilder ibland osv. (*vinkvink* mamma och pappa) Så jag tänkte att jag skulle försöka göra ett åtminstånde halvhjärtat försök till att uppdatera ibland. Helt enkelt att jag skriver när jag har tid.

En liten sidhänvisning till min hemsida www.ebequestrian.se som jag också försöker ordna upp. Tanken är att man skall kunna känna igen sig mellan sidorna. Därför har min fina häst Mona (67) fått pryda båda sidornas header. Mona är ett sto f. 05 e, Lancier - Alpen Fürst som jag haft sen 2009. Så hon har flyttat med mig mellan Norrland-Skåne-Strömsholm och nu Örebro som vi är bosatta i sen ett par år tillbaka.

Det var lite snabb info, såklart kommer en liten bild på mig här på sidan --->
samt en liten informationsruta skall prickas i. Ha det gott så länge!


 

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2013-10-14 11:42:14

♥♥♥

Postat av: Carro

Publicerad 2013-10-15 08:09:13

Jihoo! Kram!

Postat av: Carro

Publicerad 2013-10-15 17:37:24

Jihoo! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela