Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

Höstväder

Publicerad 2013-10-17 12:27:51 i Allmänt,

Imorse vaknade jag mer utvilad än på länge, studsade upp och har under morgonen bakat, tvättat och plockat undan lite här hemma. Även några mail har hunnit slinka iväg. Likaså ett par samtal, sådana mornar gillar jag! Mysigt är det också att det är lite mörkt ute, så att man kan tända ljus inomhus och mysa till en god frukost.


Förutom att stöka runt massa hemma så har jag bokat en dejt med Bella i stallet, så vi ska ge oss ut i regnet. Just själva regnbiten hade jag kunnat skippa. Fast som sagt, i Norrland har det snöat inatt.. vilket jag inte längtar tills det börjar göra här nere. fy.

Nu är det dags att hoppa i regnkläderna och åka till stallet, go hard or go home! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela