Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

Information

Publicerad 2013-11-18 14:04:01 i Allmänt,

.. åh! det bara kliar i hela kroppen av all information jag sitter på men bara inte fååår säga.
suck, att inte berätta saker och att spara pengar är inte mina vassaste grejer. Framförallt inte nu när det snart är jul. Jag älskar att handla, och vill ju berätta eller visa eller ja, helst både och på en gång!

Imorgon hoppar jag förhoppningsvis en ponny på hoppträningen nere i ridhuset! man kan ju alltid hoppas!
Annars så ska tavlorna upp ikväll, och jag har lovat att köpa glödlampor. vilket jag verkligen måste göra, booring.
Men jag har i alla fall hunnit varit och handlat, gått dit och hem så jag kan med gott samvete leva idag också.

Lunchen bestod av köttbullar och makaroner och middagen blir något så fancy som: baconsallad.

Over and out, tänkte bjuda på en bild i min fina jobb-outfit någon dag ;)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela