Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

Julgodis

Publicerad 2011-11-23 10:25:48 i Allmänt,

Nu börjar det närma sig jul, jag är lite smågalen i julen då jag tycker det är otroligt mysigt!
min pojkvän är mycket väl medveten om detta och har bokat in en "baka-julgodis-kväll" , toppen!
Så ikväll blir det julgodis på hög nivå här hemma, han ville ha allt möjligt medans jag faktisk kan klara mig på:


                                    5 minuterskola
                                                                         5minuters kola

Det är det jag tycker är godast av allt på julen, förutom julskinkan! Men, det kommer antagligen bli lite annat smått och gott också!

Idag ska jag och Anna rida lite tillsammans, så jag ska snart åka ut och dejta henne i stallet, sen blir det in en sväng på Ö&B också, då tandkrämen börjar ta slut ;)
tråkiga saker är roligare att handla billigt!


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela