Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

<3

Publicerad 2011-11-26 23:00:23 i Allmänt,

Bästa vän, jag älskar dig så!

Även om ryggen blev ur funktion efter alla dina hopp så kan jag inte låta bli att tycka om dig.
Kvällen blev inte som jag tänkt mig, jag brukar älska att julpynta men tappade suget totalt då det ändå inte blir bra.. Så det får väl helt enkelt vara tråkigt, jag är tråkig.
I veckan ska jag träffa moisen och fika och snacka om allt möjligt, vilket är behövligt! Det ska bli toppen!

Som det känns nu så vaknar jag nog med stel rygg och nacke. Men, aleovera kräm, pyjamas och panodil.. Borde det inte bli bättre då?! Natten får bestämma detta i-landsproblem!

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2011-11-27 09:59:38

FINASTE HÄSTEN !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela