Elin Björklund

- Mitt liv, mina beslut!

Julskinka

Publicerad 2011-12-03 09:55:21 i Allmänt,

Underbara morgon, det kan vara den bästa stunden på dagen. Om man nu får en ordentlig frukost, och den avnjuts gärna själv ;)
Idag hade jag en väldigt fin frukost, eller snarare har! the och hårdbrödmacka med hemmagjord julskinka och johnny's senap. (har ingen hemmagjord i år.)
Hur gott som helst!


image description
Kunde inte låta bli att provsmaka!


image description

Detta gjorde min älskling mellan 13-04 bara för att vi råkat köpa okokt skinka.. vilket ger betydligt längre tid innan man får smaka, men såå god blev den! <3

..under tiden som skinkan tillverkades så låg jag och sov i soffan och bara myste! men, med en dag fylld av klippa hästar, rida och jobba så kändes det i allafall lite okej, just då.

Idag är det jobb på schemat också, plus att åka ut till monisen och rida en sväng. hoppas på att hon är lite lugnare idag, även om det är roligt när hon är pigg så är det alltid skönt när det är kontrollerat ;) 

Ciaaoooo! 

Kommentarer

Postat av: mam

Publicerad 2011-12-03 15:15:28

hm läste nyss på fejan om skinkan å vart sjukt sugen , klicka in här sssåååååååå har du go bild åxo hm imorrn blir det julskinka här minsann kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Björklund

Norrlänning som hamnat i Örebro. Utbildad ridlärare genom Flyinge och Strömsholm. Denna blogg handlar om mitt liv, min häst Mona och fighten om att hela tiden bli bättre och såklart om vad jag hittar på under dagarna. Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela